Popula Akatemia hakee uusia pelaajia kaudelle 2022-23
Julkaistu: 06.07.2022 19.00

Popula Akatemia hakee uusia pelaajia kaudelle 2022-23

Popula Akatemiaan pelaamaan.

Populan 5-divari joukkue muutti nimekseen tulevalle kaudella Akatemia. Tarkoituksena on kehittää junioripolkua seurassa tähdäten tulevaisuuteen, painopiste siirtyy pikku hiljaa junioreihin tai nuorempiin pelaajiin. Joukkueeseen haetaan pelaajia C-junioreista ylöspäin. Vaikka nimi on Akatemia, ei tämä tarkoita etteikö myös aikuiset voi kysellä tulevan kauden joukkueeseen. Tarkoitus on pikku hiljaa rakentaa kausi kerrallaan enemmän ja enemmän suuntaa joukkueen rakenteessa omiin junioreihin. Lisäksi se, että seuralla ei junioripolku riitä vielä kattamaan vanhempia junioreiden ikäluokkia. Tällä muutolksella haluamme mahdollistaa junioreiden pelaajapolun mahdollisimman pitkään.

Mitä haluamme pelaajilta

Riittävää lajitaustaa ja kokemusta mielellään salibandyliiton sarjoista, eli juniori- tai aikuisten sarjoista, mutta ei välttämätöntä. Voit tulla myös yrittämään joukkueeseen ilman kokemusta. Katsomme sitten mistä löytyy sopiva peli- tai harjoittelupaikka.

Järjestämme myöhemmin elokuussa vielä erillisen try-out tilaisuuden jos kiinnostuneita on riittävästi.

Jos olet kiinnostunut pelaamaan Popula Akatemiassa kaudella 2022-23 , ole yhteydessä junioripäällikkö Janne Männikköön mahdollisimman pian. Puh: 044-344 9448