LIEKKIMIESTEN KAUSI ON PAKETISSA!
Popula-Team 90 ryJulkaistu: 05.04.2024 20.00

LIEKKIMIESTEN KAUSI ON PAKETISSA!

Popula Team päättää hyvin menneen kauden, loistavin, haikein, voitollisin ja eteenkin kiitollisin mielin, kun mailapelit on jälleen paketissa.
Ylivieskassa toimiva urheiluseura on noussut Kalajokilaaksossa menneenä talvena erittäin suureen suosioon, joka nosti entisestään hienoa hypetystä kansan parissa, ollen monessa tapahtumassa seuratuin urheiluseura eri osa-alueilla. Mainittakoon mm. jääkiekon välierissä katsojat löysivät Wetteri-Areenalle vajaan 600 silmäparin kera, joka oli kyseisen viikonlopun suurin yleisötapahtuma koko Kalajokilaaksossa!
Vuonna 1990 perustettu urheiluseura liikuttaa tänäpäivänä jopa tuhatta urheilun harrastajaa Kalajokilaaksossa, joka on atmosfääreissään uskomatonta.
Menneen kauden aikana Populan tarjoamasta urheiluseuran toiminnasta ovat saaneet nauttia jääkiekkoilijat, salibandy, cheerleading ja uusimpana tuttavuutena uintiurheilu.
Kausi on siis jälleen paketissa, on aika kiittää kaikkia mukana olleita ja antaa sanoman arkusta mietteet mailapelien "päälliköille".
Mailapelien ainoa kannu nostettiin Kalajokilaakso-liigan merkeissä, kun "Liekkijunnut" juhli himoittua mestaruutta.
Joukkueen manageri Mikko Rahkola paketoi kauden.
- Joukkueen kausi oli vaihderikas, alussa tuli voittoja, tasuria ja muutama tappio. - Joulutauolla taidettiin olla runkosarjassa jopa sijalla viisi, mutta sen jälkeen käännettiin katseet kohti kevättä ja ei juurikaan tappiota enää tullut. - Runkosarja kun saatiin päätökseen niin oltiin saatu nostettua meidät jo kakkossijalle ja suoraan välieräpaikkaan.
- Vaikka viime kausien tippuminen kaivoi vielä takaraivoissa, niin saatiin joukkueeseen henki päälle ja Liekkisydän hakkaamaan ja tästä tuloksena ryövättiin viime vuoden mestarilta kannu yli kaksisataapäisen kannustajan edessä Nivalassa.
- Nyt huilataan hetki ja nautitaan mestaruudesta, kesän jälkeen aletaan suunnittelemaan ensi kautta ja katsotaan mitä se tuo tullessaan, summaa Rahkola pilke silmissään.
Populan salibandymiehet historialliseen hopeaan 2-divarissa luotsannut Ilari Kärki paketoi puolestaan mennyttä kautta näin.
- Salibandy kausi sujui Populan miesten edustuksen osalta kokonaisuudessaan hienosti. - Pelattiin hyökkäysvoittoista ja rohkeaa salibandya pleijjareissa voitosta voittoon, finaaleissa nöyrryttiin sitten paremmalle voitoin 1-2, valoittaa Kärki mennyttä.
- Vaikka tappio upeaa kautta hieman varjostikin, joukkue meni jälleen askeleen, ellei kaksikin eteenpäin.
- Erityinen ja suuri kiitos kuuluu meidän rakkaalle ja sarjan ylivoimaiselle kotiyleisölle, yleisökeskiarvo oli yli 200 henkeä ja finaalissa Taanila oli loppuunmyyty. - Kiitos vielä kaikille ja hyvää kevättä ja kesää, toivoo Popula Saban edustus, summaa Kärki loppuun.
Liekkimiesten päävalmentaja Antti Sorvoja purkittaa kiekkokauden puolestaan näin. - Kausi oli nousujohteinen ja näytti hyvältä loppua kohden.
- Pleijjareissa aloitettiin hyvin, mutta Liekkijuna tyssäsi tiukannäppiin Laser saagaan välierissä, valaisee Sorvoja kauden loppua pettyneenä.
- Kausi oli loppusillaan positiivinen, nähtiin uusia huikeita tulokkaita ja ns. vanha kaarti hoiti hommat tutulla tyylillään. - Kokonaisuudessaan olen tyytyväinen menneeseen kauteen, summaa Sorvoja.
- Kiitos vielä menneestä kaudesta lämpimästi meidän huikeita kannattajia, tukijoita ja kaikkia Liekkimiesten mukana olleita, pyyteettömän työn tehneitä ihmisiä, summaa Sorvoja tunteikkaasti päättäen menneen kauden.
Wetteri Areenan legendaarinen jää on jälleen sulamassa ja betoni kutsuu Populan rullakiekkomiehiä piakkoin tuleviin koitoksiin!

Popula Team kiittää lämpimästi vielä huikeasta kaudesta kaikkia mukana olleista ja toivottaa hyvää kesää!

Puita Uuniin!