Popula-Team 90 ryJulkaistu: 23.02.2024 12.38

Uusi uimaseura Ylivieskaan – Popula perustaa uintijaoston

Ylivieskalainen urheiluseura Popula-Team 90 ry (Popula) on perustanut uintijaoston 21.2.2024. Tämän myötä Ylivieska saa uuden uimaseuran, jonka nimi on Uinti Popula.

Populan päätös uuden jaoston perustamiseen on syntynyt halusta tukea ja edistää uintiurheilua ja tarjota mahdollisuus harrastaa uintia monipuolisesti Ylivieskassa. Seura tulee palvelemaan alueemme uintiyhteisöä tarjoamalla jäsenilleen laadukasta uintitoimintaa sekä mahdollisuuden eri lajien yhteistyöhön.

Populalla on laaja lajitarjonta

Popula-Team 90 ry on Ylivieskassa toimiva urheiluseura, joka tarjoaa pohjanmaan vaikutusalueen urheilijoille mahdollisuuden harrastaa. Kilpailu- tai harjoittelupaikka tarjotaan kaikille joukkueiden ja seuran pelisääntöihin sitoutuville. Laaja joukkue- ja lajitarjonta mahdollistaa hyvät edellytykset harrastaa seurassa. Tarkoituksena on edistää liikuntaa ja urheilua sekä niihin liittyvää kansalaistoimintaa seuran toiminta-alueella siten, että kaikilla on mahdollisuus harrastaa ja osallistua kunto- ja terveysliikuntaan, kilpa- ja huippu-urheiluun tai näihin liittyvään yhdistystoimintaan edellytystensä ja tarpeidensa mukaisesti. Popula on perustettu vuonna 1990, joten seura täyttää tänä vuonna 34 vuotta.

Lisätietoja: Jussi Heikkinen, puheenjohtaja, Popula-Team 90 ry, p. 040 537 8897