LIEKKIKEVÄT HUIPENTUU TULEVAAN VIIKONLOPPUUN!
EdustusJulkaistu: 14.03.2024 22.19

LIEKKIKEVÄT HUIPENTUU TULEVAAN VIIKONLOPPUUN!

Popula Team on noussut Kalajokilaaksossa menneenä talvena erittäin suureen suosioon, joka on nostanut hienoa hypetystä kansan parissa. Mailapelien osalta kausi huipentuu tulevaan viikonloppuun.

Jääkiekon osalta Liekkimiehet taistelee perjantaina pronssiottelussa Raahe-Kiekkoa vastaan.

Välieräsarjassa Ylivieskan Wetteri-Areenalla koettiin huikea ennätys, kun ottelua seurasi lähes 600 silmäparia. Katsojamäärä oli menneen viikonlopun tapahtumista suurin koko Kalajokilaaksossa.

Päävalmentaja Antti Sorvoja on jännän äärellä kauden päätökseen. - Kauden päättävä peli edessä ja tappiot niskassa molemmilla joukkueilla. - Pronssista pelataan, joka ei varmasti ollut kummankaan joukkueen tavoite!

- Nyt kuitenkin pitäisi jaksaa kaivaa vielä kerran liekkisydän esille, tuumaa Sorvoja. - Yleisön kannustuksesta menestyminen ei ole jäänyt kiinni ja sen pitäisi antaa lisävoimaa pronssipeliin! - Pelistä tulee tiukka ja voiton ratkaisee varmasti kumpi on mentaalisesti hereillä heti pelin alusta asti, aprikoi Sorvoja tulevaa kauden päätöstä.

Populan salibandymiehet taistelee puolestaan kakkosdivarin finaaleissa ensimmäistä kertaa seuran historiassa. Finaali vastustaja on SBT Suola Oulunsalosta. Tämäkin taisto saa arvoisensa päätöksen tulevana viikonloppuna, kun "palomiehet" pelaa toisen finaalipelin lauantaina ja toivottavasti ratkaisevan sunnuntaina vieraskaukalossa.

Suurta urheilun tuomaa tunnelmaa on siis luvassa tulevana viikonloppuna Ylivieskassa!

Nyt, jos joskus on aika tulla kannustamaan Liekkimiehet sankoinjoukoin kesälomille iloisin mielin!

Kiekko Wetteri-Areenan jäässä perjantaina klo 19.00!