KATUSÄHLYKESÄ 2023 - 𝗟𝗘𝗧’𝗦 𝗚𝗢!!
Julkaistu: 15.05.2023 14.15

KATUSÄHLYKESÄ 2023 - 𝗟𝗘𝗧’𝗦 𝗚𝗢!!

Puita uuniin ja äkkiä kasaamaan joukkuetta!

Sunpampas- Katusähly turnaus Ylivieskassa 17.6.2023!

Suuren suosion saavuttaneet katusählypelit pelataan taas Ylivieskassa K-Market Mustikan pihassa! Kerää oma kaveriporukka ja tule viettämään mukava kesäpäivä hyvän fiiliksen peleissä ja aistimaan urheilujuhlan tuntua!

Katusähly on perinteikäs, hyvän mielen kisa, joka pelataan katuasfaltilla. pelin kesto 1x12 minuuttia, 3 vs 3 ilman maalivahteja pieneen maaliin. Joukkueen maksimikoko 8 henkilöä. jokaisella joukkueelle luvassa vähintään 3peliä.

Tarkemmat katusählyn säännöt löydät täältä:

Sun Pampas-katusählyn mestaruuksista taistellaan seuraavissa sarjoissa:

⚫️ Miesten ja naisten sarjat 80€ / joukkue

⚫️ Sekasarja (kentällä oltava koko ajan molempien sukupuolten edustaja.) 80€ / joukkue

⚫️ Poikien ja tyttöjen sarjoihin saavat osallistua kaikki alle 16-vuotiaat (2007 tai myöhemmin syntyneet). 40€ / joukkue

- Nuorten sarjoissa joukkueet jaetaan alasarjoihin, joissa kohtaavat samaa ikäluokkaa olevat pelaajat.

🔴 TAPAHTUMAN JUONTAA TOMI "POMMI" VISURI

🔴 HUIPPUHYVÄT PALKINNOT VOITTAJILLE!!

MM. LIPPUJA SUNPAMPAS LAUANTAIN FESTAREILLE, LAHJAKORTTEJA: KÄRKKÄISELLE, MYLLYRANTAAN, LOCOSCOCOSIIN

KAUSIKORTTEJA POPULAN JÄÄKIEKKOILIJOIDEN SEKÄ MIESTEN 2.DIVARIN SALIBANDYN KOTIKATSOMOIHIN,

SEKÄ PALJON ERILAISIA TUOTEPALKINTOJA.

🔴 VETOTUTKA - PARHAAT PALKITAAN RUHTINAALLISESTI!!

🔴 ETKOT JA JÄLKIPELIT JUURAKON KELLARISSA!!!

🔴 VIRALLISET JATKOT BAR & NICHTCLUB 10KERHOSSA!!

🔴 MENOA JA MEININKIÄ SEKÄ LOISTAVAA YHDESSÄ TEKEMISTÄ!!

Voit pelata useammassa sarjassa yhtä aikaa, mutta mikäli pelit osuu samalle ajankohdalle on valinnan paikka, kummassa joukkueessa olet mukana. Nyt onkin loistava tilaisuus myös firmoille hoitaa TYHY päivä pois alta ja osallistua moneen sarjaan kerralla!

Sun Pampas -katusähly turnauksen ilmoittautuminen

Huom!

Osallistumismaksu suoritetaan samantien verkossa.

YHTEISTYÖSSÄ:

🟢 SUN PAMPAS KAUPUNKIFESTIVAALI

🟢 K-MARKET MUSTIKKA

🟢 KÄRKKÄINEN

🟢 RAVINTOLA - LOCOSCOCOS

🟢 KOKOUS- JA SAUNATILAT - JUURAKON KELLARI

🟢 RAVINTOLA MYLLYRANTA

🟢 BAR & NIGHTCLUB 10KERHO

🟢 YLIVIESKAN KAUPUNKI

🟢 POPULA TEAM-90

🟢 KAHVILA LEIPOMO PIRJON PAKARI

Lisätietoja: