Liekkijunnut Kuusamon pipolätkässä!
Julkaistu: 23.01.2024 19.00

Liekkijunnut Kuusamon pipolätkässä!

Torstai 18. päivä tammikuuta, vuotuinen pipolätkäturnaus feat Kuusamo on koittanut jälleen. Kuulas pakkasaamu viiden jälkeen on koittanut ja matka kohti Kuusamoa on tosiasia Oulaisten liikenteen kera.
Liekkimiehistä koostunut harrastesarjan poppoo starttasi siis kohti Kuusamoa vuotuiseen pipolätkäturneeseen. Porukka koostui tänä vuonna yhdeksästä jannusta.
- Huovarilta pikkubussi lainaan ja porukka kyytiin, viime vuonna mahtavaksi todettu reissu ja porukka oli taas liikkeellä, valoittaa Liekkimiesten sänkläri ja valmentaja Mikko Rahkola reissua.
Torstain ensimmäisestä pelistä komea 11-3 voitto. Seuraava peli samana iltana tuotti tappion 1-6.
- Liekkö liian pitkä tauko pelien välissä vai vastustajan hyvyys koitui meidän kohtaloksi, se jääköön arvoitukseksi, valoittaa Rahkola tappiota.
Seuraavana päivänä viimeinen alkulohkon peli kääntyi surulliseksi. - Tähän peliin osa oli menossa jo kentälle, kun viimeiset Liekkimiehet olivat vielä laskettelamassa rinteestä itse fokukseen. Tästä Liekkimiehet ottivat kirvelevästi 6-8 koteloon ja pelit loppuivat tällä suvena siihen.
Liekkimiehet pui kuitenkin asiat halki saunassa ja paljussa illan päälle, suurimmat pettymykset saatiin näin peiteltyä. - Tämän jälkeen porukka otti pelkästään rinteet haltuun, naurahtaa Rahkola.
Mainittakoon vielä bussista, joka rikkoutui heti perjantaina ja seisoi mökin pihalla sunnuntaihin asti. - Esimerkillisesti Huovari toimitti meille uuden auton sunnuntaiksi ja kotiin päästiin, kiittelee Rahkola.
Kokonaisuudessaan Rahkola näkee turneen hienona kokemuksena, vaikka hampaankoloon jäi alkulohkoon jääminen.
- Liekkimiehet ovat jo ensi vuodelle joukkueen ilmoittanut turnaukseen, joten puita uuniin tulevaa odotellessa, lataa Rahkola loppuun pilke silmä kulmassa.
Liekkijoukkio: Risto Takalo, Hannu Hautamäki, Jussi Kankaanpää, Aki Niskala, Joni Kinnunen, Sami Vähäkangas,Sauli Karhula, Konsta Kangaskorte ja Mikko Rahkola.

Mukana Liekkimiesten matkassa:
Popula Team