Populan jäsenmaksut kaudella 2023-24

Kauden 2023-24 jäsenmaksut

Juniori 10€ (alle 18-vuotias), aikuinen 30€ ja perhejäsenyys 40€. Uutena myös kannatusjäsenyys (30€).

Seuran toiminnassa mukana olevat saavat jäsenmaksut samaan aikaan kun toiminta käynnistyy tai heille lähetellään ensimmäisiä laskuja. Toiminta käynnistyy elo-syyskuun tienoilla suurimmissa osin.

Perhejäsenyys sekä kannatusjäsenyys

Perhe- tai kannatusjäsenyyden maksaminen onnistuu, kun täytät seuraavan lomakkeen ja lähetät sen. Lasku tulee myöhemmin sähköpostiin. Tärkeää kirjata kaikki jäsenet jotka kuuluvat perhejäsenyyden piiriin sekä mahdolliset joukkueet tai lajit joissa ovat mukana. Osataan sitten yhdistää kaikki jotka ovat jäsenyyden maksaneet.

Perhe- ja kannatusjäsenyys -lomake

Tarvittaessa ole yhteydessä jäsenasioissa Janne Männikköön. puh:044 344 9448 ja email: janne.mannikko79@gmail.com

Aikuisen tai juniorin jäsenyyden muuttaminen perhejäsenyydeksi onnistuu. Täytät perhejäsenyyden tiedot ja ilmoitat, että haluat muuttaa jäsenyyden perhejäsenyydeksi. Laita tietoihin nimi kenen jäsenyyden muuttamisesta kyse ja mikä laji. Laskutamme erotuksen ja muutamme jäsenyyden perhejäsenyydeksi. Laita tarvittaessa tieto, että jäsenyys jo maksettu muuta kautta.

Jopoxista on tullut uusi sovellus. Alla olevasti linkistä löytyy ohjeet käyttöönottoon. Sovelluksesta löytyy sähköinen jäsenkortti!

Jopox+ käyttöönotto